ΔΙΑΦΟΡΑ

Συμβαίνει τώρα. Στο νοσοκομείο ηθοποιός μετά απο χρήση χαπιών στύσης

Μεταφέρθηκε πρίν απο λίγο με ελικόπτερο απο το Πόρτο Χέλι σε ιδιωτικό νοσοκομείο των Αθηνών.

Πληροφορίες αναφέρουν πώς το αγόρι αυτό που το βλέπουμε ή τουλάχιστον το βλέπαμε μέχρι πρόσφατα σε καθημερινή σειρά μεγάλου τηλεοπτικού καναλιού… αφού ήπιε πολύ αλκοόλ φέρεται να κατανάλωσε 4 χάπια που προκαλούν στύση.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές ο ίδιος συμμετείχε σε παρτάκι που είχε οργανώσει φίλος του επιχειρηματίας με αιθέριες υπάρξεις στο εξοχικό του τελευταίου στο Πόρτο Χέλι… και κάποια στιγμή έχασε τις αισθήσεις του.

Το ρεπορτάζ τρέχει… και τις επόμενες ώρες θα σας έχω περισσοτερα…

Είναι προφανές πώς η καρτάσταση είναι κρίσιμη…Nassos blog

Εάν σας άρεσε μοιραστείτε το !

Το fraptime.eu ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω εμαιλ έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, εμαιλ, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button