ΚΟΣΜΟΣ

Τραγωδία: Γιατρός “έχασε” τη ζωή του λίγες μέρες μετά τον εμβολιασμό του για τον κορωνοϊό

Τραγωδία: Με την κατάσταση του κορωνοϊού να συνεχίζεται ακόμη στον κόσμο αρκετές χώρες έχουν ξεκινήσει τους εμβολιασμούς για να αρχίσει να υπάρχει ανοσία στον ιό, αλλά μία παράξενη υπόθεση ήρθε στο

προσκήνιο σχετικά με το θάνατο ενός γιατρού λίγες μέρες αφότου έκανε το εμβόλιο. Επίσης πριν από λίγες μέρες μία 41χρονη “έχασε” τη ζωή της λίγες μέρες αφότου πήρε την πρώτη δόση του εμβολίου της Pfizer.

Συγκεκριμένα η Pfizer φαίνεται να έχει βάλει στόχο ένα παράξενο περιστατικό όπου πρόκειται για το θάνατο ενός 56χρονου γιατρού από το Μαϊάμι 16 ημέρες μετά την χορήγηση του εμβολίου της για τον κορωνοϊό.

 Τραγωδία: Η αιτία θανάτου του γιατρού

Ο γιατρός Γκρέγκορι Μάικλ, εμβολιάστηκε και χωρίς να έχει κάποιο υποκείμενο νόσημα, έφυγε από τη ζωή, αφού παρουσίασε ιδιοπαθή θρομβοπενική πορφύρα (ITP) – μία διαταραχή της πήξης του αίματος που οφείλεται στα χαμηλά επίπεδα αιμοπεταλίων. Στην συνέχεια έπαθε και εγκεφαλικό.

Σύμφωνα με την «Daily Mail», η σύζυγός του Χάιντι Νέκελμαν, δήλωσε ότι ο 56χρονος ήταν απολύτως υγιής, μέχρι να εμβολιαστεί στις 18 Δεκεμβρίου του 2020. Εκπρόσωπος της Pfizer που μίλησε επίσης στην Daily Mail ανέφερε ότι στην παρούσα φάση, δεν πιστεύεται ότι ο θάνατος του 56χρονος συνδέεται με το εμβόλιο.

 Οι έρευνες της Pfizer για το περιστατικό

«Η Pfizer και η BioNTech έχουν ενημερωθεί για τον θάνατο υγειονομικού, 16 ημέρες αφότου έλαβε την πρώτη δόση του BNT162b2», είπε ο εκπρόσωπος της φαρμακοβιομηχανίας για το περιστατικό.

«Πρόκειται για μία εξαιρετικά ασυνήθη κλινική περίπτωση σοβαρής θρομβοπενίας, μιας κατάστασης που μειώνει την ικανότητα του σώματος να πήζει το αίμα και να σταματά την εσωτερική αιμορραγία», τόνισε ακόμα.

«Ερευνούμε την περίπτωση, αλλά δεν θεωρούμε σε αυτή τη φάση ότι υπάρχει κάποια άμεση σύνδεση με το εμβόλιο. Μέχρι σήμερα, εκατομμύρια άνθρωποι έχουν εμβολιαστεί και παρακολουθούμε στενά όλες τις παρενέργειες που εμφανίζονται σε άτομα που λαμβάνουν το εμβόλιό μας.

Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι οι παρενέργειες, συμπεριλαμβανομένων των θανάτων που δεν σχετίζονται με το εμβόλιο, είναι δυστυχώς πιθανό να συμβούν σε παρόμοιο ποσοστό όπως θα συνέβαινε στον γενικό πληθυσμό», κατέληξε.

Στην ιστοσελίδα της η αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) προειδοποιεί για την πιθανότητα εμφάνισης παρενεργειών που μπορεί να διαρκέσουν αρκετές ημέρες μετά το εμβόλιο. Σύμφωνα με το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Ασθενειών (CDC), μέχρι στιγμής μόνο 21 άνθρωποι έχουν παρουσιάσει σοβαρή αλλεργική αντίδραση στο εμβόλιο..athensmagazine.gr

Εάν σας άρεσε μοιραστείτε το !

Το fraptime.eu ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω εμαιλ έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, εμαιλ, υβριστικά ή συκοφαντικά, αλλά και αυτά που παραπέμπουν σε διαφήμιση θα αφαιρούνται.

Σχετικά Άρθρα

Back to top button